Svar på frågestunden.

2012-05-31, 10:02:54 / Kategori: Mitt liv.
Kommer du och Dannie bo kvar i växjö när han kommer hem, eller börjar ni på nytt någon annanstans ?
Svar: Vi kommer förmodligen att flytta härifrån, men det är inte säkert än.


Vad är det som gör att du inte kan ha din dotter?
Svar:
Pga min psykiska ohälsa, att jag är ostabil i mitt mående och pga missbruksproblem. Förhoppningsvis så får hon flytta hem snart igen.


Kan du inte berätta om vad du tycket är positivt hos dig själv,tex håret, att du tar leker mycket med din hund och sånna grejer.:)
Fråga gärna din familj vad dom tycker är positivt med dig:)
Svar:
Oj vilken svår fråga.. men ja lovade ju att svara på allt så jag ska försöka. Nåt som är positivt med mig är nog att jag inte dömmer folk utan att ha gett dom en ärlig chans först.
Min familj tycker att jag är duktig på att skriva och måla. :)


hur mår du nu för tiden, innan skrev du mycket om beroende, psykisk ohälsa och sådant. Klarar du dig själv nu eller får du ngn hjälp..?
Svar:
Oj, det går jättemycket upp och ner. Jag skriver inte så mycket om det nu pga att vissa stör sig på det, de tycker att man ska hålla det för sig själv osv. Men just nu har jag haft en ganska bra period, inte så mkt panikattacker osv. Det är skönt:)
Jag får hjälp med en kontaktperson från ungdomsbasen, jag går på frivården och sen går ja på nåt som kallas för samverkansteamet - dom hjälper till att samordna alla mina kontakter så ja slipper åka runt överalllt lika mycket, de kan köra mig till möten så jag passar tiderna o så har jag en läkare hos dom.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?