Haft fullt upp!

2012-05-12, 14:00:44 / Kategori: Mitt liv.
Ojojoj vad mkt det har varit nu.. sorry för dålig uppdatering. =/

Förra helgen var vi på Cirkus Scott på lördagen. Det var jättekul! Fast AnaBelle tyckte nog föreställningen va lite lång, för hon höll på att somna sista halvan. Sen fick hon hälsa på bamsefigurerna också efteråt. Det gillade hon!
På söndagen fyllde hon 5 år. Min stora tjej<3. Då hade hon barnkalas o vi hade tur med vädret så vi kunde va ute. Vi hade aldrig fått plats inne med alla barnen.
Hon var heelt slut på kvällen, hon bröt ihop helt av trötthet. Men hon hade en bra dag iaf <3.

    
Bild 1 - Tårta på morgonen. :)
Bild 2 - Öppnar presenter.
Bild 3 - Sitter o sminkar sig med sminklådan hon fick av mig. :)
Bild 4 - Mer presenter på barnkalaset.
Bild 5 - Öppnar presenter på kalaset.

Idag är hon på barnkalas hos en av hennes dagiskompisar, och imorgon så ska hon ha uppvisning på dackegympan. Det ska bli sjukt kul att se! :)

Sen så har hon tagit 2st märken till på simskolan, så nu har hon 3st. Nästa märke hon tar kan hon simma! Helt sjukt, min dotter börjar bli stor! Fan va tiden går snabbt.


Baddaren blå, Baddaren gul & Sköldpaddan är märkerna hon tagit i simskolan.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?