BRAVO färskfoder.

2012-05-29, 11:28:10 / Kategori: Hundar fakta/tips/träning

Min lilla Ciara är en väldigt kräsen hund när det gäller mat. Hon vill inte äta torrfoder och hon tröttnar snabbt o börjar istället matvägra.
Nu har jag köpt BRAVO färskfoder till henne som jag blandar ner i hennes vanliga torrfoder. Har hört att vovvar bryukar tycka att det blir mkt godare.
I början var Ciara lite skeptisk, men efter 2 dagars matvägran (o ännu längre matvägran på torrfodret) var hon så hungrig att hon bara va tvungen att smaka.. o fan vad hon åt! Nu äter hon jättebra och jag är hur glad som hest (har ärvt från min kära far att bli cporolig såfort nån t.ex. ett barn eller ett djur matvägrar.

Av bravo färskfoder får hunden i sig rått kött som ligger i deras natur att äta. Torrfoder innehåller inte alls mkt kött utan mest spannmålsprodukter som ger mättnadskänska men inte kan brytas ner av hundens kropp. Det brukar resultera i att hunden bajsar väldigt mkt, vilket är ett tecken på att maten bara gått rakt igenom.

                                                  
Bravo färskfoder finns i smakerna:
bas orginal m vom
bas m ox
plus m vom
Special m vom
Vilt m vom
plus m ox
lamm
kyckling
vom

Man kan beställa det i lådor på 24/12kg som man hämtar på Tassar & Morrhår, eller så kan man köpa förpackningar styckvis för 35/40kr förp. (8st burgare i varje förpackning).
BRAVO färskfoder är bra för  den vanliga hunden, Hundar som inte tål vete, Hundar med dålig aptit, Valpar,
Hårt arbetande hundar och för en bättre päls.
BRAVO färskfoder Kyckling är bra för hundar som inte tål vete, överviktiga hundar, "vanliga" hundar.

Detta fodret rekomenderar jag starkt, till alla hundägare men inte minst till er som har en kräsen hund!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?