2012.05.29

2012-05-29, 11:42:36 / Kategori: Mitt liv.
Vaknade kl 7 idag av mig själv. Lika bra att gå upp tänkte jag, annars sover jag säkert bort hela dagen. Men när jag skulle ut o ta min morgoncigg så märkte jag att jag lika gärna hade kunnat sova hela dagen eftersom att det var sånt jävla skitväder, och iskallt var det med.

Men uppe var jag ju, så jag passade på att städa lite på toan, sen gjorde jag mig iordning o tog med mig ciara ut i kylan för en runda till hundgården. Vi stod o kastade pinne en stund, sen gick vi till "hennes" träd så hon fick massakera det lite. Tyckte hon var skitkul :) När vi kom tillbaka till hundågrden igen så var det 2 kompisar till ciara där som hon kunde leka med.
Sen frös både jag o den andra hundägaren som fan, så då gick vi hem.
Nu sitter jag hemma med mamma och sonya o försöker komma på vad vi kan hitta på att göra en skitdag som denna. Snart kommer min gode man också, så ska vi prata lite:)

Ha en bra dag i kylan!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?