2012.05.23

2012-05-23, 09:27:33 / Kategori: Mitt liv.
Fint väder idag också, i love it! Man blir så jävla glad<3

Ska på utvecklingssamtal på bellas dagis idag kl 10.45. Hoppas dom har lika mkt bra att säga om henne som dom brukar ha! Dom möterna värmer verkligen mammahjärtat.

Igår skulle jag boka besök hos Dhannie.. men nu har dom ändrat reglerna så man bara kan boka ett besök p ca 2,5 timmar åt gången. Oavsett om man kommer långt ifrån som jag gör.
Innan kunde man boka heldag i 2 dagar, men näe .. o det känns ju lite onödigt att han ska betala runt 1000kr för att ja ska va där i 2,5 timmar! Jag får inte tag på honom heller, så jag vet inte om han vill elr inte vill att jag ska boka. Jobbigt!

Bjuder på en gullig bild på min skönhet till hund:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?