förlåt.

2012-01-06, 18:33:15 / Kategori: Mitt liv.
Vad ska jag göra? Jag försöker verkligen göra dig stolt över mig, göra dig nöjd o glad, men inte ens de klarar jag av´.. jävla skit också:'(
Du vill aldrig prata med mig utom när du ska skälla på mig, jag gör dig ju bara arg hela tiden fast det är precis motsatsen ja försöker göra.. FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT fär ja får dig så arg o ger dig massa huvudvärk. :(
Snälla, berätta för mig så ja vet hur jag ska göra, ja är förmodligen för trög för att fatta själv hur ja ska göra. förlåt att jag är så dålig :'(

Jag älskar dig tills jag dör.


Jossan

Men vad är det som "du gör så fel"?oftast är det så att om en person stör sig kvittar det nästan vad man gör. saker i stil med att du skaffar hund och tuttar ska ALLA andra skita i! En sak är om du sårar på riktigt. Dvs är otrogen, går bakom ryggen på någon eller liknanade. Inte om du gör småskit fel



2012-01-06, 19:05:41 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Mamma

Säg hejdå,ingen har rätt att skälla på dig, speciellt inte om man sitter där man sitter.....



2012-01-07, 09:52:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?