Lite frågor.

2012-01-29, 11:19:17 / Kategori: Mitt liv.
1. Hur gammal är du om fem år? 27.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig själv..

3. Hur lång är du? 166 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? the art of getting by

5. Vem ringde du senast? Min mor.

6. Vem ringde dig senast? Se ovan.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? Igår.

11. Vilken ögonfärg har du? Brun.

12. När vaknade du i dag? halv 9.

13. Vilken är din favoritjulsång? hm, jag har nog ingen.

14. Vilken är din favoritplats? hos dhannie.

15. Vilken plats föredrar du minst? där det är mkt folk.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? att va ensam hemma vet ja att jag va rädd för ett tag.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Anabelle.

19. Hur stor är din säng? 180.

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? alltid utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra st.

23. Hur många landskap har du bott i? 1 .

24. Vilka städer har du bott i? växjö.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? haha strumpor.

26. Är du social? nej.

27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys half baked

28. Vilken är din favoritefterrätt? vet inte.

29. Tycker du om kinamat? ja.

30. Tycker du om kaffe? nej fyfan.

31. Vad dricker du till frukost? te.

32. Sover du på någon särskild sida? på mage oftast.

33. Kan du spela poker? eh nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? ja.

35. Är du en beroendemänniska? jo det är jag nog..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, ita:).

37. Vill du ha barn? har redan.

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja en diamantring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 112 på liv o död är mitt nya program:P.

44. Kan du rulla med tungan? vet inte?.

46. Sover du med gosedjur? nej.

47. Vad har du för ringsignal? oftast ljudlös

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min mob.

50. Flirtar du mycket? nä..

51. Kan du byta olja på bilen?  nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? hahah nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? nu förstår jag mig själv.

54. Läser du någon dagstidning? nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?nej

56. Dansar du i bilen? ibland:P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vet inte.

59. När var du i kyrkan senast? när mormor begravdes.

60. Är du lycklig? ibland.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?