HJÄLP MIG

2012-01-06, 00:44:01 / Kategori: Mitt liv.
vissa dagar mår jag helt ok,men gång på gång kommer sm ärtan. Jag orkar inte mer!!!
kan jag få må bra nu, snölla. jag vill må bra, ja vill känna glädje och lycka, men den finns inte, bortabortaborta
jag skrattar o jag ler, men de ör bara fejk, ja mpr inte bra. jag orkar inte fejka mer. jag vill må brs på riktigt,  känna glädje över saker PÅ RIKTIGT

JAG SKRIKER PÅ HJÄLP, JA VILL FIXA MITT LIV, JAG VILL MÅ BRA!!!!

men "ingen kan ta emot mig, jag ör för kompilcerad" ja är trött på att höra de, kan ingen bara hjälpa mig att mp bra!!
jag vill ha ett bra liv med min poijkvön som inte kommer orka mer snart.

HJÄLP MIG NÅN!

PÅ ALL HJÄLPT JAG SÖKT SÅ FÅR JAG NEJ, INTE ENS PÅ KLARA FÅR JA GÅ, DOM NEKADE MEJ TRLÓTS ATT JA GÅTT DÖR TIDIGARE..

INGEN VÍLL HJÄLPA MIG:Ä(


Sandra Jansson

Anna jag hoppas verkligen att du får den hjälp du vill ha/behöver. Jag tror på dig och vet att du är stark nog att klara detta. Men ibland behöver man hjälp och jag hoppas att du får den hjälp du behöver. Kramar <3



2012-01-06, 02:11:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?