2012.02.12

2012-02-12, 11:51:28 / Kategori: Mitt liv.
  
Bild 1- jag.
Bild 2- rummet jag o en annan tjej bodde i.
bild 3- utsikten.

Fortfarande jobbigt att va hemma utan Dhannie. Jag borde ha vant mig vid det här laget, men det har jag inte. Det är så otroligt ensamt utan dig här! :'(

När jag kom till Södertälje så hämtade anstaltsprästen mig på stationen och körde mig till rummet där jag o en annan tjej skulle bo. Dagen efter fick jag skjuts till Dhannie av tjejen jag delade rum med, väldigt snällt av henne, annars  hade jag aldrig hittat:). Jag o mitt lokalsinne..
Jag hade besökttid från 9-16 första dagen och från 8.30-11.15 andra dagen. Underbara timmar som tyvärr gick alldeles för fort.
Sista dagen träffade jag en tjej som skulle hälsa på sin pojkvän, en kompis till Dhannie och hon skjutsade mig till stationen sen. Väldigt snällt av henne eftersom jag aldrig hade hittat dit om jag skulle ta bussen, som dessutom inte gick förrän 13.15. Tacktack!:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?