2st studentskivor igår.

2011-06-08, 21:43:32 / Kategori: Mitt liv.

Igår var jag, Sonya, Fidde, Mamma och Anabelle på 2st studentskivor - På Itas och på Johans.
Först var vi hos Ita och åt lite o så.. skitgod mat var det! Dock hade jag felbedömt vädret ganska kraftigt:P. Det skulle bli regn och åska + att på min balkong är det skugga fram tills 2-3 på eftermiddagen så det var ganska kallt där under morgonen o förmiddagen. Så vad tog Anna på sig? En långärmad tröja, kjol, leggings och benvärmare!!! Jag höll på att dö under dagen kan jag ju säga:P Men som tur var så hade Sonya också tagit på sig kläder för lite kallare väder, så jag slapp vara ensam haha! ;)

Efter ett par timmar hos Ita så åkte vi till Matilda o dom för att fira Johans student också. Dom hade gjort sin pastasallad som är cpgod, men jag orkade tyvärr inte äta mer efter att ha ätit hos Ita.. Men det var väl trevligt där också, Sonya som hade kört till Ita kunde ju också dricka när vi kom till Johan så det va kul, för det är fan inte ofta hon kan dricka eftersom hon alltid jobbar. :)

Lite bilder från gårdagen:
                 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?