Hemma är fan bäst!

2011-06-25, 19:09:41 / Kategori: Mitt liv.

Nu är vi i Växjö igen.. Vi har varit hemma i ett par timmar, men vi är hos mamma och pappa.
Kalmar var helt ok.. Vi åt lite o så drack vi drinkar, vin och champange. Framåt kvällen hade Mauri och Teddie åkt in till stan, o det var bara vi tjejer kvar hemma. Då badade vi i jaccucin/bubbelpoolen som amanda och totte har på deras baksida. Det var jättevarmt i vattnet, men iskallt i luften så jag ångrade mig som faaan när jag kommit upp ur vattnet. Höll fan på o frysa ihjäl!! Tyvärr tog jag inga bilder när vi var i poolen, men jag tror matilda eller johanna gjorde det, så jag ska se om jag hittar nån för den va skitfin.. den hade discolampor som blinkade i en massa olika färger o sånt :D

Sen deckade johanna och amanda gick upp o la sig hos lille neo o jag, matilda & sonya väckte totte o tjatade till oss att han skulle köra oss in till stan, vilket han gjorde. Vi gick till nåt uteställe, Vallen tror jag det hette.
När vi stod i kön så såg vi Teddie o Mauri längre fram.. så vi gick in med dom. Inne på dansgolvet var det en massa folk o vi stod i mitten, helt plötsligt känner jag att jag inte får nån luft o de kändes som typ vi (jag) blev inträngda, som om man är i ett rum o väggarna krymper in emot dig.. Jag fick panik o gick ut o rökte, provade gå in igen men det blev bara värre så tillslut gav jag min cider till sonya o stack därifrån.

Det fanns inte en enda jävla taxijävel i hela kalmar, centralen var full av folk som försökte ringa till taxibolagen utan att få svar.. Sen gick jag till bussarna o frågade några om vilken buss som gick till Lindshagen elr vafan det hette som amanda och totte bor.. o efter en lång jävla promenad så hittade jag tillslut dit.. Fan vad jag saknade växjö då! Jag ska aldrig mer åka härifrån!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?