23 Juni 2011

2011-06-23, 23:08:27 / Kategori: Mitt liv.




Imorgon åker jag (o Ciara självklart), Sonya, Matilda & Mauri till Kalmar. Johanna & Teddie ska också dit fast dom kör själva o inte med oss. Vi ska fira midsommar hos Amanda & Totte.
Det blir nog kul, vi ska grilla lite o sånt. Hoppas på lite sol också;)
Jag kommer hem igen antingen på lördag eller söndag, ha det bra sålänge! 


 

Sen vill jag skriva en hälsning till min vän Hanna Artoushi, som valde att ta sitt liv den 10 Juni iår.
 
Jag önskar verkligen att jag kunnat vara med idag på begravningen, men jag hoppas att du ser detta nu iaf. <3
Det är så hemskt att detta hänt, att du inte såg nån annan utväg. Jag har fortfarande inte förstått att du verkligen är borta, det gör så ont att tänka på det! Av ren överlevnadsinstinkt tror jag att jag förnekar att det är sant, att du lämnat oss. :(

Men jag tror och hoppas att du har det bra nu, att du sitter däruppe i himlen tillsammans med din mamma och din bror - att ni är tillsammans igen. :)
Jag saknar dig Hanna, och jag kommer alltid minnas dig! Vila i frid.
 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?