Tiden rinner iväg..

2011-06-21, 16:51:18 / Kategori: Känslor & Tankar.

Imorgon fyller jag år.. 22 jävla år! Och vad har jag lyckats med? Inte ett jävla skit!! .. eller jo, fucka upp saker o ting är väl i princip vad jag uppnått..
Jag hoppas att jag ska klara av att skaffa mig .. ett normalt liv, sluta förstöra allt o börja ta vara på dom jag bryr mig om ist för att bara såra o ställa till problem. Jag vet bara inte hur, för på nåt sätt så lyckas jag alltid förstöra allt tillslut ..

 
Jag, 21/6 2011.

En flicka som ingen förstår sig på
Flickan hon känner sig ensam ibland
Hon drömmer om att resa till spännande land
Hennes ögon berättar en hemlighet
Men gåtans svar är det ingen alls som vet

Flickan i sången är som ett barn
Känner sig fången i en billig roman
Men genom muren kan ingen nå
Hon är flickan ovanpå


sandra-mamma till isabelle och vilicia

du är bra du är bra du är bra du är bra! .



Även om allt är tufft om allt kan kännas hopplöst, så tvivla inte på dig själv. Det finns ingen mer som du, du komma hitta tillbaka till glädjen. DU är bra anna!!



2011-06-22, 13:38:10 URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?