Söndag.

2011-06-05, 16:43:01 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag varit hemma hos mamma o pappa hela dagen. Vi har legat o solat lite och nu ska vi grilla:). Det blir entrecote och ceasarsallad.. skitgott=)
Fan va klen jag har blivit med att sola nu för tiden! När jag va mindre så brukade jag, sonya, Johanna, Matilda o Amanda tävla om vem som blev brunast. Vi smörjde in oss med olja o låg o stekte hela dagarna.. Men nu så klarar jag Max 10min i solen sen mår jag illa o måste sätta mig i skuggan en stund :P

Bella har fått vattenkoppor. Det är bra tycker jag, så slipper man tänka på det sen. Hon har inte så många heller, 2-3 på ryggen, 2 på magen o några st på benen också. Hon störs inte av det utan hon leker som vanligt, och så visar hon sina kompisar att hon har vattkoppor också:P haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?