onsdag.

2011-06-16, 01:11:14 / Kategori: Mitt liv.
Varit på 24an idag o träffat Rosita för att ta vikt, puls och blodtryck. Jag brukar ha lågt blodtryck, men idag var undertrycket högt - förmodligen pga stress och att jag inte mår bra, trodde Rosita. Vi kollade vad mitt blodtryck låg på för ett tag sen, o de visade 90/58 -extremt lågt med andra ord.. speciellt i jämförelse med 130/90 som det låg på idag.. =/ jävla skitproblem, det är alltid nåt!! Varför kan jag aldrig vara helt utan ??! Dom dras till mig verkar det som :(

Vidarirmelin

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!



2012-06-14, 13:52:01 URL: http://vidarirmelin.blogoom.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?