Läskigt.

2011-06-13, 14:32:52 / Kategori: Mitt liv.
Fy fan vad jag mår dåligt när jag läser om sånt Här! Jag tänker tillbaka på hur det var för 2 år sen när jag hade Bella boende hos mig.. det känns inte bra. Jag är glad att jag iaf var klar nog i huvudet att inse att jag inte klarade av att ta hand om henne.

Jennie

Jag minns när jag brukade läsa din blogg förr. När du o AnaBelle var ensamma. ni verkade ha det bra och det verkade som att du kunde ta hand om henne jättebra. Vad hände egentligen? Hur länge har hon bott hos dina föräldrar nu? Kommer ni, du o Bella någonsin bli en hel familj igen?



2012-02-23, 11:26:48

anna

Jennie: Jag började må dåligt o kunde inte ta hand om henne, hon har bott hos mina föräldrar i ca 2 år nu o jag jobbar varje dag för att vi ska kunna bli en familj igen.



2012-02-23, 15:40:07 URL: http://annafindhe.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?