Avslutningsfika.

2011-06-14, 21:03:00 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag, mamma och Sonya varit på avslutningsfika på Anabelles dagis. Jordgubbar och glass fick vi, skitgott=)

Sen så håller min jävla hemtelefon på o krånglar, så jag har ringt o tjabbat på Telia och dom säger att räkningen inte är betald.. ?! Jag kan ju inte säga till 100% att den är det, det är Dhannie som betalar den, men det är hans pappa som tar hand om det o jag är ganska säker på att de är betalt.. hm, men jag skulle ringa Telia imorgon igen sa dom o då skulle ja prata med nån på faktura-avd .. (det var stängt där när jag ringde idag).

Imorgon ska jag till 24an också för att träffa Rosita som ska ta vikt, blodtryck o puls på mig nu innan hon går på semester.. :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?