Lördag 2011.07.09 - Grillat hos mamma & pappa.

2011-07-09, 23:46:23 / Kategori: Mitt liv.
Nu ikväll har jag o Ciara varit hos mamma o pappa o grillat oxfilé, skiiitgott!! Sen hade vi potatisbullar (tror jag?), chilibearnaise och paprikor inlagda i olja elr nåt (fast de såg ut som fefferoni :)).

Ciara har busat med Gizmo och Zelda hela kvällen också, så hon ligger heelt avdeckad här nu:) Men det är bara bra att hon fick busa av sig ordentligt, ingen motion är bättre än lek med andra hundar:)
Tidigare idag var jag med henne i hundgården som ligger vid mig. Det brukar va en massa hundar där, men idag var det inte en enda när vi var där, så efter ca 15min blev hon uttråkad o la sig brevid mig där jag satt.. så då gick vi hem ist. Men de va väl för varmt tror jag, vi brukar vara där på kvällarna annars när det är lite svalare.. o de verkar som om jag inte är den enda som tänker så ;)

Imorgon ska jag o sonya upp till sammarkand o shoppa lite :) Jag har kvar en del av mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år som jag tänkte använda :) Sonya ska fixa sina naglar också, nu innan hon o Matilda åker till Turkland :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?