Fuck you!

2011-07-25, 13:13:32 / Kategori: Mitt liv.
När man trodde man inte kunde förvånas av hur falska människor kan vara, så händer nåt av det värsta jag nånsin varit med om!!

Ni var bara tvugna att se till att förstöra så mycket ni bara kunde för mig va? Och vet ni vad - Ni lyckades! Ett stort jävla grattis till er, hoppas att ni är jävligt nöjda med vad ni nu åstakommit!
Jag ska be för att ni får det sämsta liv man kan ha, och att det kommer gå åt helvete för både dig (fast det kommer du iof fixa så bra själv, eller hur:)) & din familj.

Jag vill aldrig mer varken se, höra eller ha något med er att göra NÅNSIN igen! Fyfaan för er, ALLIHOP! o ni vet mycket väl vilka ni är .. Dra så långt åt helvete det bara går, så ni inte kan förstöra för fler människor!!!

Jossan

usch! vad är det som hänt?



2011-07-25, 14:12:04 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?