Trött ikväll ..

2011-02-21, 21:44:50 / Kategori: Mitt liv.

 Har suttit och pratat med Matilda i telefon nu i ca 1½ timme, mycket trevligt. Haha, tänk att vi alltid har så mycket att prata om.. eller det kanske är mest jag som pratar? Jag vet inte men trevligt är det iaf ;) <3

Nu börjar snart BigBrother som jag ska kolla på och efter det så ska jag nog fan ta o sova alltså. Jag är ganska trött för jag har inte sovit så mycket inatt, har legat o grubblat över en massa jobbiga saker..
Imorgon så ska jag åka och köpa hundgrejjer! Det ska bli jävligt roligt, jag längtar som fan tills på torsdag när jag hämtar min lilla pluttsnutt! Hon kommer bli en bortskämd liten vovve, och bella är jätteglad också. Hon är så duktig min lilla tjej så jag tror att hon o Ciara kommer komma jättebra överens. Barn brukar ju vara ganska hårdhänta o jobbiga mot djur, men Bella är jätteförsiktig o tycker mest om att leka med dom, t.ex. kasta iväg ett gosedjur som vovvarna ska fånga sen. <3

Hm, nu babblar jag iväg igen.. Hoppas ni får en bra kväll, nu ska jag ut o röka innan BB böjar.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?