Socmöte och valpsaker.

2011-02-20, 18:48:56 / Kategori: Mitt liv.

Imorgon ska jag på möte på soc. Jag vet inte vad det är vi ska prata om, men dom ska väl förmodligen se hur det går för mig o sånt.
Jag är lite irriterad på dom för sist vi var där på möte så förvarnade jag o mamma dom om vissa saker, men det hjälpte tydligen inte för dom gick ju på all skit ändå. Men jag tänker säga till dom om det imorgon också.

Sen så ska jag antingen imorgon eller på tisdag åka o inhandla saker till Ciara, jag behöver köpa halsband, koppel, säng, mat, leksaker osv till henne. Åååhh vad jag längtar tills jag får hämta henne, jag är så glad och Bella är jätteglad över henne också!
 
Jag älskar halsbandet, hoppas jag hittar nåt liknande!
Nån som har tips på vart man kan köpa fina hundsaker?


Jessica

Jag brukar köpa saker till mina hundar på tassar och morrhår i Växjö: )Sen finns det en butik på nätet som heter doggie, dom har huuur mycket som helst, koppel, halsband, sängar, matskålar mm dom har t.o.m maskeradkläder; )Adressen dit är www.doggie.se ps din valp är supersöt!



2011-02-20, 19:59:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?