Njuta av solen utan att bli störd.

2011-02-23, 13:07:37 / Kategori: Mitt kaos.
Fan va underbart det är när solen skiner! Det får mig på såå mycket bättre humör än när det är mörkt o kallt ute. En sak som gör våren (kan man kalla det vår än?) bättre än sommaren är att man kan sitta o njuta av solen utan att oroa sig för alla äckliga jävla getingar och bin som surrar o bara väntar på att få sticka dig.
Jag är sjukligt jävla rädd för getingar/bin. De flesta brukar bara vifta bort dom, vissa är lite mer extrema och skriker till eller springer iväg/flyttar sig, men jag blir hysterisk. Jag kan inte kontrollera mig det minsta, jag skriker, springer iväg o flaxar med armarna, hoppar runt och tillslut så går jag till och med in o sätter mig haha! Detta brukar min omgivning tycka är ganska kul, vilket förmodligen jag också hade tyckt om jag såg mig själv;)

Usch, jag kan göra så sjuka grejjer mitt i min panik haha. Jag springer runt o skriker i bussen tills nån är snäll och schasar ut eller dödar getinger, nån gång råkade jag sparka sand på min dotter för att min hjärna inte riktigt fungerade, det var meningen att jag skulle sparka sand på getinger som surrande runt henne och tänkte inte på att det självklart skulle komma sand på henne också:P En annan gång så var jag påväg att hoppa ur en bil när den körde för att det var en geting i bilen.. Hm, ja ni hör ju.. Jag har hittills bara träffat en enda person som är lika extremt rädd för getingar/bin som mig..
Sen kan jag ju tillägga att jag faktiskt är allergisk mot bin också, så lite grund för min rädsla har jag ju faktiskt! ;)


Jossan

HAHHAHA! så jävla roligt! jag har lärt mig att kontrollera mig nu, men sålänge getingen är kvar runt mig spänner jag mig så jag skakar och så piper jag samtidigt och blundar :P Kul när man ser folk på långt avstånd. och man ser ju inte direkt getingen då heller :P



2011-02-23, 16:07:07 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?