Köpt idag!

2011-02-22, 20:51:42 / Kategori: Mitt liv.
 
Detta köpte jag idag till lilla Ciara<3 Kopplet ligger på hennes säng, ser ni den rosa bajspåsen också? Haha, det var Sonya som hittade dom, det är ju trevligt att man kan göra skitjobbet lite roligare med glada färger;)


Hm, ang min vän så skrev jag bara vad jag tycker. Jag var på rättegången och jag tycker att man ska vara helt säker på att nån är skyldig innan man dömmer, utan minsta tvivel. Enligt mig finns det massor av tvivel på att han är skyldig, men jag säger inte att det inte finns tvivel om att han är oskyldig heller.. men i vilket fall så spelar det inte roll vad jag tycker, inte heller vad ni tycker, för det är inte vi som bestämmer.
Och till dig "jj" som tyckte han skulle få dödsstraff, varför tycker du det? Att bli dömd till döden är ju inte direkt ett värre straff än att vara tvungen att leva i fångenskap, även om det "bara" är 12 år. Det tycker inte jag i alla fall..

jj

tar man någons liv så förtjänar man inte att leva helt enkelt tycker jag



2011-02-22, 22:03:12

sandra-Mamma till Isabelle och Vilicia

Fast egentligen är ju varken dagens fängelse eller dödstraff ngt som man får lida för.. :P



Men håller helt klart med Anna. Man ska inte dömma nådon för att dömma. Jag har ingen aning om vem som gjort vad. Men rätt ska ju vara rätt.



2011-02-22, 22:35:23 URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?