Godmorgon!

2011-02-23, 09:28:26 / Kategori: Mitt liv.

till dej "Björn" som kommenterade att du tycker jag ska byta umgängeskrets.. det där är ju bara löjligt! Hade jag inte tyckt om människorna jag umgås med så hade jag väl inte umgåtts med dom eller hur? sen så säger ju inte jag åt dig om vilka du ska/inte ska umgås med så låt du mig umgås med dom jag vill. :)

Och sen så är de ingen mening för varken mig eller ni som läser min blogg att sitta o argumentera om vad vi tycker att straffen för mord osv ska vara/vem som ska dömas eller inte, för vi kommer ju ingenstans med det. Alla tycker olika och det är ju skitbra, sen så är det ju ändå inte vi som bestämmer i slutändan, det blir bara en massa onödigt tjabb.



Godmorgon föresten :P
Idag ska jag träffa min läkare. Det kommer bli lite stressigt för jag hinner bara träffa honom en halvtimme innan jag måste röra mig mot stan för att träffa min älskade pojkvän. Fast det gör nog inget, doktor A. brukar ändå ha jävligt mycket att göra så han är nog bara glad över att mitt besök går snabbt så att han hinner med en liten paus innan nästa patient. :)

Nu ska jag morgonläsa en tidning från RFHL- Riksförbundet För Hjälp åt narkotika- och Läkemedelsberoende. Man fick ett års gratis medlemsskap på deras hemsida vilket inkluderade en gratisprenumeration på deras tidning Oberoende (går även att läsa den direkt på deras hemsida), så jag fick hem den i brevlådan igår. Hoppas det står något intressant i den :)


Bjuder på en bild från en solig dag förra veckan.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?