28/2 2011

2011-02-28, 20:02:16 / Kategori: Mitt liv.
Ciara har kissat ute 2ggr idag! Lite protest till att gå i koppel har hon hunnit med också, men det löste sig ganska snabbt med lite lek o lite godis som belöning när hon gick fint :)

Sen så har jag varit hos mamma o pappa och träffat bella lite också. Hon springer o hoppar ju så mkt så ciara verkar tro att hon är en hund elr nåt så hon hoppar o håller på, men det ska vi träna bort det med :)

Nu kommer snart Matilda hit. Vi ska dricka lite vin, sen så är de ju big brother också o de måste jag ju se:)

Sanna

Hmm...dt är väll måndag idag...inte vin drickar dag hälsa Matilda dt ;-)



2011-02-28, 23:08:26

Oona

Jättesöt valp - hur gammal är hon och vad är det för ras? Vad har du för träningsplaner med henne? Själv tränar jag agility med mina, samt lägger spår och har testat lite olika grejer. Men mina är inte bruksraser så de kräver inte så mkt träning på det sättet, men det är kul att testa lite olika grejer och se vad de går för samt att det är nyttigt för deras utveckling.



Lycka till och njut av valptiden!



2011-03-02, 10:01:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?