Osammanhängande..

2011-04-08, 20:38:27 / Kategori: Mitt kaos.

Var ett tag sen jag uppdaterade nu... ingen som kommenterat heller så det är förmodligen ingen som märkt att jag varit borta. För borta är jag, känns som om jag är i en labyrint och bara går och går utan att hitta ut.. Men jag vandrar på, precis som vanligt.
Det finns bara en som verkligen förstår, jag hoppas du vet vem du är. Jag älskar dig och jag är så tacksam för att du finns i mitt liv!

Varit på Beroende idag, som vanligt. Men besöket var inte som det brukar, av nån anledning så ville dom att jag skulle pissa. Jag har ju slutat pissa? Var jag ren fram till feb så skulle jag ju inte behöva mer, jag väntar ju på att få hämta apodosen på apoteket?
Varför skulle jag pissa på beroende idag? Jag ska ju ha oförberedda pisseprov på basen ju, inte på beroende? Jag fattar ingenting.

Sen så har jag iaf varit i stan idag också. Jag skulle hämta ut ett paket med födelsedagspresenter till min fina dotter som fyller 4 om knappt en månad. 4 år, fan va sjukt det känns.. vart har tiden försvunnit?

Sen så är det storm ute ikväll också.. Jag har sagt det innan men jag säger det igen, 2012 - Det är slutet.

Om det är nån som undrar varför jag inte lägger in några nya bilder så är det för att min kamera har slut på batterier o jag har ingen laddare,, men jag ska lösa det så snart kommer det bilder igen.


Anonym

Kämpa på :-)



2011-04-08, 22:22:11

e.

jag älskar dig min finaste anna. ingen förstår mig som du (ibland är vi otäckt lika varandra). jag är så glad över att ha träffat dig och att få vara med i ditt liv. du ger mig så mycket, önskar jag kunde ge lika mycket tillbaka. tack för att du finns! ♥



2011-04-08, 23:42:25 URL: http://iisolah.blogg.se/

Jossan

Jag har funderat på vart du har tagit vägen, men alla behöver en paus :)



2011-04-09, 18:00:36 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?