Det gör så ont.

2011-04-03, 16:30:21 / Kategori: Känslor & Tankar.

Ska jag svälja min stolthet trots att jag inte tycker det är jag som gjorde fel?
Eller jo, jag gjorde fel, men det var inte jag som började. Det tycker jag verkligen inte.
Det var helt onödigt och det kändes som det var ett försök att göra mig arg, ett försök som lyckades.
Men det som gör mest ont är att det är du som får lida mest, du som är helt oskyldig.
Och jag saknar dig så det gör ont i hela mig, jag tänker på dig varje dag och jag vill bara få krama om dig och visa dig hur mycket jag älskar dig.

Ibland så är man idiot, man gör sina misstag
Tacka gud för att det finns så mycket tid kvar
Du är så duktig, du gör mig så stolt
Jag svär jag älskar dig tills hjärtat säger stopp
Shit vad jag saknar dig det är allt jag kan skriva
Avslutar versen med en tår o börjar grina
Ken - Kelian




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?