Nervös

2012-03-28, 10:48:39 / Kategori: Mitt kaos.
Fy faan va jag har ångest inför fredag. Separationsångest? rädsla? både och? Jag vet inte..
Men utskriven blir jag, vare sig jag vill eller inte. Jag vet inte vad jag vill. Men både jag och dr A vet att jag inte ska va hör förlänge, just för att jag blir så beroende av dom. Så ut måste jag..
Idag är det fint väder, så jag ska ut i solen en stund tror jag. Känner mig lite nere idag, men de blir kanske bättre om jag kommer ut så de är bara att tvinga sig. Sen har jag ju lovat dr A att se till att va utanför avd varje dag.
Ingen av er kommer nånsin förstå hur jag mår
Det känns så tomt och ensamt fastän jag har min familj som älskar mig,
och jag vet att dom gör det
Men livet känns så hopplöst
Har ingen lust längre
Ibland vill jag bara somna in och inte vakna nåt mer
Bara sluta andas och lämna allt som tynger mig

Anonym

hej ibland så känns livet helt åt helvete och det känns som att man aldrig kommer komma ut från sin ångest. men det gör man i slutändan det tar tid men så länge du släpper allt hopp så går det inte. försök tänka vad det är som gör dig att må dåligt släpp alla människor som inte är bra för dig. det viktigaste är din familj det är alltid dom som kommer att finnas där för dig! kämpa för din dotter så att hon har någon att se upp till i framtiden. tänk så här det du inte dör av blir du bara starkare av. och livet har många motgångar tyvärr men man måste vara stark o stå emot dom. finns ju alltid någon annan som har det mycket värre en dig får du tänka. krya på dig och var stark och kämpa



2012-03-29, 12:59:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?