Härlig söndag.

2012-03-25, 15:07:23 / Kategori: Mitt liv.
Idag har vi städat hela avdelningen. Jag städade och desinfekterade rökrummet, desinfekterade alla handtag och städade ena dagrummet.. sen desinfekterade jag min toalett inne på rummet också. Så idag känner jag mig duktig:)
Efter städningen satte vi oss ute i solen på balkongen. fan va skönt det var!
på tisdag blir jag utskriven, hoppas jag iaf. jag mår bättre nu, har inga självmordstankar längre. Ångesten har jag kvar, men de har jag ju alltid så det är ju "normalt" (för mig iaf).
Men de kommer samtidigt bli jobbigt att skrivas ut, jag känner mig trygg här så jag blir snabbt beroende av att ha folk omkring mig dygnet runt som hjälper mig när jag mår dåligt. Men just därför är det ju bra att jag skrivs ut.. för ju längre man stannar desto jobbigare blir det att skrivas ut - det har jag lärt mig av egen erfarenhet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?