Fira morfar / gammelmorfar

2012-06-03, 10:06:30 / Kategori: Mitt liv.


Jag med underbara AnaBelle<3 Är vi lika?

Idag ska vi neråt en bit i landet till min moster som bor mitt ute i skogen ner mot blekinge. Där ska vi fira min morfar som fyller år på måndag.
Det skulle va en del folk där o de är jag lite nervös för, men de går säkert bra det ät ju släktingar allihopa.. Men de är bara att de är inga släktingar jag direkt känner utom min moster då.. o jag har lite svårt för att prata "normalt" med folk jag inte känner så bra. Jag kollar typ ner i marken o pratar för jag HATAR att hålla ögonkontakt med folk ja inte känner. Blir sjukt nervös o stressad av sånt..

Aja, det blir nog bra:) Det är jag o mamma o bella som ska dit, pappa staannar hemma o kollar på hästar, haha.

Ska försöka komma ihåg att ta lite kort också, min moster har ju också hundar så dom får säkert ciara busa med :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?