Bärnstenshalsbandet o allergier.

2012-06-08, 09:29:00 / Kategori: Hundar fakta/tips/träning

Svar till anonym om bärnstenshalsbandet o allergier:

Jag vet faktiskt inte om det kan ge några allergier, men jag skulle inte tro det iaf :) Det verkar ju ganska skonsamt, om man jämför med giftet man kan köpa som har en massa olika biverkningar. Jag kan kolla upp det o se om jag hittar nån info:)




jessica

Hej Anna<3 Det va jag som undrade om allergier,vet inte varför mitt namn inte kom med: ) Bärnstenshalsbanden låter ju mer skonsamma mot huden när man läser den texten du la ut: ) Jag testade såna droppar man droppar på nacken och ena vovven fick hur mycket eksem som helst och då är det ju inte värt det. Ha det bra Anna! Kram Jessiä.



2012-06-08, 11:03:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?