2012.06.05

2012-06-05, 09:55:38 / Kategori: Mitt liv.

 
Ciara idag.

Jävla skitväder det är ute! Ska de inte va sommar nu?? Usch!

Jag känner att jag har lite bloggtorka.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har ni något ni vill att jag ska skriva om? Kommentera gärna isf!

Igår var jag på samverkansteamet. Vi pratade lite om vad jag vill göra i sommar, bl.a kanske gå nån hundkurs med ciara, samt att jag vill göra ett mentalitetstest på henne för att jag tror att hon har jävligt bra mentalitet:)
Sen vill jag kunna hitta på något med AnaBelle också såklart, o det finns tydligen bidrag/fonder man kan söka för det (eftersom att jag inte har tillräckligt med pengar för att betala nån aktivitet själv). Man ska uppfylla vissa krav (som varierar från fond till fond) för att få pengar, men det skulle samverkansteamet hjälpa mig att kolla upp :)


Om exakt 4 månader är vi oskiljaktiga igen! <3 Jag älskar dig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?