Du & jag mot världen.

2012-01-31, 10:51:09 / Kategori: Känslor & Tankar.

Varför ska vi alltid bråka?
Jag känner det som att du försöker framkalla bråk mellan oss,
det kanske inte är så men,
så känner jag.
Älskar vi inte varandra?
Det är ju du o jag mot världen,
ska vi inte hålla ihop då?
Det vill jag.
Vill inte du det?

Varför försöker du straffa mig?
Genom hot, tystnad och elaka saker.
Det gör så ont i mig,
förstår du inte det?

Det var du o jag mot världen,
ingen o inget kunde komma emellan oss.
Är det inte så längre?
När försvann det?

Jag har gjort som du vill nu, för jag vet att du läser även om du inte säger det.
För jag älskar dig,
o jag vill att du ska må bra o vara glad.
Om det får dig att må bättre,
då är det värt det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?