Södertälje!

2012-02-09, 11:38:31 / Kategori: Mitt liv.
Idag ska jag äntligen åka till södertälje för att hälsa på min älskling. Fan vad jag har längtat!
Men jag är nervös som fan också, jag hatar att åka ifrån min trygghet - växjö. Och sen vet jag fortfarande inte vart jag ska bo heller.. jag pratade med anstaltsprästen igår o rummetjag skulle haft va bokat redan, så jag har ingen aning om hur vi ska lösa det. Men han s aatt jag skulle ringa honom när jag va i södertälje o så skulle vi fixa nåt. Så snälla människor det finns!

Om ett par timmar ska jag gå o lämna Ciara hos pappa. Han ska passa henne tills jag kommer hem på lördag. :) Min snälla lilla pappa<3

Jaja, har inte så mkt mer att skriva just nu.. vi hörs på lördag när jag kommit hem!

    



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?