hemmet.

2012-04-08, 13:09:43 / Kategori: Film/Musik.



Jag har varit och tagit igen mej ett slag
På ett hem för såna som jag
Dom sa, jag behövde vila ett tag
Sen skulle allting bli bra
Men jag sover med öppna ögon
Och jag vilar med öppen mun
Och så vitt jag förstår är det tvärtom så
Att det blir värre för var sekund

La la la ...

Överstesystern frågar mej snällt
Hur står vi till idag
Jag vet inte alls hur jag själv har det ställt
Men hon ser ut att må bra
Så när jag böjer mej fram och viskar
Att jag mår väl som jag måste må
Så nickar hon glatt och ger mej ett skratt
Och låtsas som om hon förstår

La la la

Idag är imorgon och igår är idag
Det är inget som skiljer dom åt
Om jag har varit här en månad eller massor av år
Det kommer jag knappast ihåg
Men om det är nånting, man önskar sej
nånting, man skulle vilja få
så kommer det nog i morgon, ska du se
Eller också tog det slut igår

La la la




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?