20/5 2011 - Bilduppdatering.

2011-05-20, 23:33:34 / Kategori: Mitt kaos.
Usch vilken dålig uppdatering det har varit sista tiden.
Först hade jag ju cp ont efter att värktabletterna tog slut 3 dagar efter operationen. Tycker det va lite dåligt att man bara fick de "starka" tabletterna för 3 dagar, och därefter skulle klara sig på alvedon. Menmen, det gick det också och nu ör jag supernöjd o helt smärtfri:).

Sen så friades ju min o Dhannies mordmisstänkte vän i hovrätten i onsdags. Det var ju minst sagt en överraskning, trodde inte jag skulle få se honom på minst 8 år då han dömdes till 12 år i tingsrätten. Men som tur är så finns det iaf en liten del av ett fungerande rättssystem i det här landet, han friades i hovrätten. Jag är jätteglad för hans skull, jag har sagt att han är oskyldig hela tiden, men jag fick en hel del kommentarer här i bloggen av folk som menade på att tingsrätten o åklagaren visste vad dom gjorde - Och så borde det verkligen vara, men så var tyvärr inte fallet och även om han nu slipper sitta oskyldigt dömd för mord så kommer han att vara stämplad för livet som "mördaren som gick fri".

Och tillsist kommer den riktiga anledningen/arna till att jag varit så dålig på att uppdatera; det fina vädret och att mitt internet är sönder. Just nu surfar jag på nån grannes internet, men antingen i helgen eller under nästa vecka ska jag ner till 3-butiken med min dator så får dom fixa det. :)

 Matilda och jag på hennes födelsedag. <3
  Min "Mördarhund" har dödat en toarulle. ;)
 Tröttbusen. <3

Jossan

tack så mycket gumman! Ingen fara:) Allt gick bra och vi mår toppen, massa bebismys och grejer:) <3



2011-05-21, 10:00:01 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Anonym



2011-05-21, 10:51:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?