Vårdag.

2011-03-17, 12:45:36 / Kategori: Mitt liv.
Lite vårbilder jag tog nyss, jag blir så lycklig av solen!

     
Ciara sprang runt som en galning, in o ut genom balkongdörren, haha :P Det verkar som det inte bara är jag som blir glad av solen ;)

Jossan

Ah, men ett socbidrag är fan inte lätt att leva på!

Men det är klart, om du är skyldig så är det nog bäst att du börjar med skulderna.



Hahaha, fy faaan. jag hoppas på ett sätt att jag ska ha en lååång jobbig förlossning:P DÅ är det nog så man kan ta det sista där för man ser ett slut på det.

Helst, skulle jag bara vilja att dom söver mig och plockar ut ungen. FYY!



2011-03-17, 12:57:23 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Ah, men ett socbidrag är fan inte lätt att leva på!

Men det är klart, om du är skyldig så är det nog bäst att du börjar med skulderna.



Hahaha, fy faaan. jag hoppas på ett sätt att jag ska ha en lååång jobbig förlossning:P DÅ är det nog så man kan ta det sista där för man ser ett slut på det.

Helst, skulle jag bara vilja att dom söver mig och plockar ut ungen. FYY!



2011-03-17, 12:57:58 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?