Sommarregn.

2011-03-28, 10:33:13 / Kategori: Mitt liv.
Svar till anonym: Nej då, det var inte en för personlig fråga :) Jag har sparat ihop en del av de, och lånat resten av anhöriga. :)


Har det regnat inatt eller har de snöat men inte lagt sig? De va ganska kallt ute när ja va ute med Ciara, men de luktade ändå sommarregn. Jag älskar den lukten, om de inte varit så kallt så hade de kännts som sommar för de är bara då de luktar så efer det har regnat :P



Igår åkte Roza ut ur Big Brother. Om jag ska va ärlig så tycker att att Vanessa skulle ha lämnat, för hon är så jävla tråkig. Hon och Sonia sitter ju bara o snackar skit, om typ Katerina som gör hela programmet med hennes utbrott. Fattar dom inte att katerina är, precis som Rodney säger "untoucheble", och spec om hon skulle sitta nominerad med Sonia eller Vanessa.
Och Roza, jag gillar inte henne så mkt, hon är lite som dom säger "bortskämd stureplanssnorunge" (även om inte ja kan säga snorunge till henne eftersom att vi är i samma ålder haha). Men hon får ju också flipp, precis som Katerina (syftar framförallt på flippet hon fick på Rodney i veckan hahahah - det var väldigt likt mina flipp jag kan få), och sen så är det jävligt underhållande att kolla på när hon biktar sig etc för hon skämmer ut sig så mkt :P Så ja, nu är det bara Katerina, Gurkan och Rodney som är underhållande, och Martin när han är full (plus att han är snygg :P).

  
Roza                                   Vanessa                                            Sonia

  
Katerina                            Rodney                              Martin                          

Jossan

Nah, fy, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker gurkan har en jäääävligt ful sida. Men samtidigt tycker jag att vanessa har en rätt äcklig sida emellan åt. Och patrik...BLÄÄ! fy fan vilken äcklig kille. Rodney med. Men han vet iallafall om att han är det, pluss att han kan säga några kul saker ibland:P

MEn mina favoriter är Peter och Christian:)



2011-03-28, 11:10:22 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?