Jag vill att du ska vara hos mig! :'(

2011-03-24, 20:47:57 / Kategori: Känslor & Tankar.

Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min han åh
Ger mig din kärlek, trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig
Du är där för mig
När mörkret smyger sig på tar du min hand åh
Ger mig din kärlek, trygghet till mig
När inget funkar så står du där med mig

Jag hade bokat besök till Dhannie nu på lördag. Jag hade tänkt överraska honom, komma dit utan att han visste att han hade besök. Men sen igår (eller förrgår?) så sa han att dom hade kommit o sagt att det fanns plats på Kumla på Fredag (imorgon), o idag bestämdes det att han ska åka imorgon kl 08.20. Jag skulle ju överraska honom i övermorgon, men då är han inte där längre! :'( Fan!!! Jag hinner inte träffa honom en sista gång innan han åker o nu vet jag inte ens när jag får prata med honom igen, och ännu mindre när vi ses igen för ingen av oss vet hur det är med besök på riksmott. Telefontillståndet kommer ta minst 1 vecka, förmodligen mer för först ska han ansöka om att få ringa mig o lämna in mina uppg o sånt, sen ska dom kolla om det godkänns o sen så skickar dom ett brev till mig som jag ska skriva under om jag godkänner att han ringer mig o sen skicka tillbaka till kumla. :(
Jag vet att han är glad över att få komma iväg från häktet, o jag är glad för hans skull.. Jag kanske är självisk som känner såhär eftersom att jag vet att han inte mår bra av att sitta häktad men jag vill inte att han ska åka!! Jag vill att han ska va kvar i växjö under hela sitt straff! :'(
Nu kommer han liksom sitta nånstans åt helvete långt härifrån o jag kommer inte ha råd att åka o hälsa på honom. Dit han ska nu vet jag inte ens om jag Får hälsa på honom. Om han inte får komma hem så vill jag iaf ha honom i växjö!
Och besöket, jag ville få träffa honom en gång till, jävla kuk också!!! Jag hatar er som bestämde att han ska flyttas imorgon, kunde ni inte väntat tills på måndag iaf era jävla fittor!!? :'(







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?