Filmdag.

2011-03-10, 22:32:58 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag haft filmkväll med mig själv, eller ja, Ciara har ju också varit med men hon har mest sovit ;) Jag kollade på Baby Blues och på I spit on your grave. Båda två var fett jävla bra o jag rekomenderar dom starkt!

Kan ju börja med att varna känsliga tittare.
Filmen är verklighetsbaserad och handlar om en mamma som får en psykos. Sen tänker jag inte berätta mer, ni får kolla på den själva. Men jag s'ger det igen, känsliga tittare varnas för den är riktigt fruktansvärd!

 Den här är inte verklighetsbaserad, men jag varnar ändå känsliga tittare!
En fruktansvärd, men väldigt sevärd film. Handlar om en författarinna som ska skriva en bok mitt ute i ingenstans. Det händer saker med henne som jag inte skulle önska min värsta ovän, men hennes payback är inte o leka med, men det är helt rätt!

Jossan

Åh!måste se! har aldrig hört talas om dem...



2011-03-11, 12:19:50 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?