Tors 31/3 2011.

2011-03-31, 13:33:08 / Kategori: Mitt liv.

När det är mörkt och grått ute så får man ha mys inomhus istället:)

Idag har jag äntligen fått tummen ur röven och städat här hemma. Det såg ut som fan alltså och jag hatar när det är stökigt, men ändå har jag inte orkat städa.

Min boendestödjare kommer hit om ca 1 timme. Hon har ringt massor efter mig men jag har inte mått så bra senaste dagarna, och som vanligt när ja inte mår bra så har jag inte svarat. Men idag skrev jag ett sms o bad om ursäkt o sa att ja skulle va hemma den tiden, så jag hoppas hon kommer o att hon inte är arg på mig=/

 
En bild på Ciaran och en bild på mig i min snygga sittställning. Älskar att sitta så, de är så jävla skönt! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?