Tors 24/3 2011.

2011-03-24, 17:08:39 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag o Ciara varit hemma hos mamma hela dagen. Jag, mamma och Sonya la ut en filt på gården o satt o hade "picnic" (kanelbullar, kaffe o te.. o så de viktigaste: Cigg). Synd att det blåste så mycket, men jag ska inte klaga för de har varit riktigt skönt väder ute idag!!
Ciara har varit jätteglad, hon verkar gilla värme lika mycket som jag. Hon låg på filten i solen o tuggade på ett ben, sen jagade hon lite löv o sen somnade hon o sov fram tills vi skulle gå o hämta bella.
Sen fick jag ett samtal som gjorde att jag inte alls mår bra nu.. ja skriver mer om de sen..

 
Jag idag.

Jag glömde kameran hemma så de blir inga solbilder, men lite bilder från när vi kommit hem tog jag:
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?