Tisdag.

2011-03-08, 20:50:25 / Kategori: Mitt kaos.
Bella var inne hos en granne när jag kom till mamma o pappa idag, så jag hann inte umgås så mkt med henne. Imorgon ska hon till sin pappa efter dagis så jag får vänta tills på tors innan jag träffar henne igen.
Jag glömde kameran idag igen.. =/

Att du aldrig kan bestämma dig, var är det du vill egentligen? Vet du ens det själv?
Jag fattar inte hur du kan skylla saker på mig och bli sur för en massa saker som inte ens kommit upp om du inte satt dig i situationen du sitter i. Jag förstår att det är jobbigt, men det är jobbigt för mig också och speciellt när allt jag gör är fel enligt dig!
Ena dan vill du en sak, o nästa vill du helt tvärtom.. Försök att tänka dig in i min situation utan att vända på de så att det ska bli som att jag inte vill vara med dig, för jag vet att du vet mycket väl att jag inte vill nåt annat än o va med dig, o det känns som det är precis det du utnyttjar av nån anledning.
Det är bara idiotiskt o jävligt elakt av dig att säga att jag bara bryr mig om min hund och mitt utseende, du vet att det inte är så och du vet att jag blir jävligt ledsen när du säger sånt!! Och att jag gör allt jag kan för att göra dig irriterad o arg, hur fan kan du säga nåt så idiotiskt?! Skulle jag lägga all min tid o energi på att göra saker bara för att göra dig arg?! Du hör ju själv hur det låter .. skärp dig nu förfan!

Sandra O

Tjuu Anna! Ett tag sen vi snackade å sågs nu :) saknar dig! Menmen, I will get to the point med min kommentar på detta inlägget XD haha.



Jag känner igen en jävla massa av det du skriver, t.ex det där med att man gör allt för att göra den andre arg osv. så jävla patetiskt att ens säga så! varför han säger så, är egentligen bara för att han inte har nåt bättre att säga helt enkelt, inget annat som är bättre till hans försvar vad gäller att rättfärdiga hans beteende, om du fattar hur jag menar.



2011-03-08, 21:49:12 URL: http://mademoiselle.devote.se

Jossan

Hahaha, stackars lillasyster! Tur att det går över:P

Jag lipar mest hela tiden, fast jag kan bli så jävla arg med. Ja jisses.



Ta inte åt dig anna, jag vet att det är svårt, men precis som du själv skriver sitter han i en konstig situation. Han har ingen makt över sig själv eller andra, och har för mycket tid att tänka. Då går det tyvärr oftast ut över flickvännen. Får hoppas att han börjar se på dig med andra rättvisa ögon snart.Du ställer ju faktiskt ALLTID upp för honom. Då kan du kräva det tillbaka!



Puss!



2011-03-09, 10:53:25 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan

Hahah jisses! jag är mycket bättre i mitt humör, tycker jag iaf :P överlag då :P



Jag hoppas med att det blir bättre när han kommer ut på anstalt. Men det är ändå synd att han beter sig såhär. Du får säga till honom på skarpen att han får hitta annat utlopp för skiten han bär på, för det är trots allt inte ditt fel att han är där han är.





2011-03-09, 12:38:48 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?