Tis 22/3 2011.

2011-03-22, 20:21:09 / Kategori: Mitt liv.
Idag har Chanel varit här o hälsat på mig, det var mycket trevligt! Vi drack coca cola o satt lite i solen, va ute med ciara o sen så va vi med mamma, sonya och bella på banken för o fixa lite saker..

När vi hade parkerat bilen i stan för att gå in till banken hände en sjuk grej som jag måste berätta. Sonya övningskör ju så hon satt i förarsätet och mamma satt i passagerarsätet. Vi hade nyss parkerat o mamma hade inga småpengar att lägga i parkeringsautomaten, så Sonya gav henne ist.
Mamma hade bildörren öppen medans sonya grävde efter småmynt, o hon såg inte att en gubbe inte kunde komma in i sin bil som stod brevid våran pga det. Han sa nåt jävligt otrevligt till mamma om bildörren, och mamma gick ur bilen, stängde bildörren, bad om ursäkt o sa att hon inte såg honom o att hon annars självklart stängt bildörren, sen gick hon iväg för att lägga i pengar till parkeringen.
Jag, chanel och Bella stod redan utanför bilen så de vi hörde va att han sa att "du behöver inte vara så skrytsam bara för att du är smålänning", sen gick han ur bilen o sa till mig o chanel (tror sonya va ute ur bilen då också) att i örebro så visste man bättre o finansierade sina pengar istället för att lägga dom i madrasserna som vi gör här i småland. Jag stör mig nåt fruktansvärt på sånt, så jag kunde inte låta bli att säga till honom att "jaja, men vi slipper iaf att betala ränta när vi sparar våra pengar i madrasserna".
Gubben hade två st schäfrar i sin bil också. Bilen stod i solen o han hade inte öppnat fönster eller något till dom, vilket jag tycker är lite djurplågeri spec eftersom att detta var långhåriga schäfrar som bli varma väldigt lätt. Dom skällde en hel del eftersom att vi stod utanför vår bil o väntade på mamma o jag hade ciara med mig. Gubben kommer då tillbaka o frågar "hur länge ska ni stå där?" med en otrevlig ton. Jag svarade att vi skulle stå där tills vi var klara o vet ni vad gubben säger till mig då?
"akta så att du inte blir våldtagen när du är så snäsig, lika snäsig som din mamma var!" (mamma stod fortf borta vid parkeringsautomaten). Sen kommer han fram emot oss o säger "vet du vad de värsta brottet är? Jo, när en mamma begår incest emot sin son! Jag har jobbar som psykoterapeut i flera år! Tycker du att de är ett bra brott, va?" Haha, jag tyckter de verkar som han hade jobbat lite för länge som psykoterapeut.. han körde därifrån sen. Konstiga människor det finns!

Jossan

frisk gubbe:O lät som att det var han som var "sonen"



2011-03-22, 20:40:18 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Elise

Du skulle tagit reg.nr och lämnat tips till polisen, vem vet vad han kan hitta på!? =(



2011-03-23, 09:56:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?