Tis 15/3 2011

2011-03-15, 14:16:52 / Kategori: Mitt liv.

Nu har jag o Ciara precis kommit hem fr¨n affären. På vägen dit träffade vi 2st små hundvalpar, o båda var mindre än Den ena va en liten chihuahua på 4mån som va jätterädd för henne, haha så där blev det inget bus mer än från ciaras sida. Den andra va en liten mops tror jag, på 13v (bara 2v äldre än ciara). Den va lite rädd i början men sen så började dom busa lite :)
Det va kul att hon fick träffa lite valpar också, hon har ju bara träffat vuxna hundar som är större än henne, o dom har hon tyckt va lite läskiga.

Idag ska jag, mamma, Sonya o Bella ner till stan o ta hål i öronen på Bella. Hon har länge sagt att hon vill ha det, så vi får se om hon vågar nu:) Hoppas inte hon vägrar ta i andra örat efter första bara haha:P Nä, men det går nog bra. Jag har sagt till henne att det gör lite ont precis när man gör det (eller ja, precis efter) men att det går över fort. Egentligen gör de ju inte ont alls, utan det jag tror skrämmer är att de låter ganska högt av den där håltagarpistolen.. egentligen borde man ju göra de hos en piercingstudio ist, men dom gör tyvärr inte på så små barn..
Vissa säger ju att det inte är bra att ta med en sån pistol, fast jag har gjort det i alla mina 10 hål i öronen (varav en inne i örat, som ja inte minns va de kallas), o det har ju gått bra. Inga infektioner eller nåt, så det går nog bra för bella också;)


 


Jossan

Berätta sedan hur det gick. om hon blev ledsen oså :)



2011-03-15, 17:42:03 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?