Söndag.

2011-03-13, 20:57:25 / Kategori: Mitt kaos.
Såg att det inte bara är jag som vill ha ut Nicky:P Jag gillar inte mytomaner alltså, o han verkar verkligen vara en sån.. förstår inte att han ljuger i tv, så att hela sverige ser det.. =/

Det var jättemysigt att träffa Dhannie idag:) Jag vet inte hur länge han är kvar här i växjö nu när han fått papprena, snart flyttas han till anstalt:( Jag vill på ett sätt att han ska bli flyttat, för att han mår inte bra som det är nu o han vill verkligen ut på anstalt nu, så för hans skull vill ja att han flyttas så snabbt som möjligt. Men för min egen skull vill jag ha kvar honom i växjö under hela hans straff, så att jag kan hälsa på så ofta som möjligt. Helst vill jag ju att han kommer hem, men det kommer ju inte hända, det vet ju jag också.. :( Jag saknar min älskling, men jag vet att vi kommer klara det <3

Efter besöket hos dh så åkte jag hem till mamma o pappa. Sonya skulle ju passa Ciara där, men hon som inte tycker om hundar egentligen hade väl inte passat henne speciellt mkt, det var pappa som gjorde det. Men han gjorde det nog mer än gärna för han är helt förälskad i henne:)

 
Bella, Jag o en jättetrött Ciara idag.

När jag kom hem så städade jag!! Haha yes, äntligen ser det normalt ut här hemma:)

Jossan

Jepp, kolla Nickypedia.se Han ÄR mytoman.



2011-03-13, 21:32:37 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Anonym

åhh va söta dom är :)



2011-03-14, 20:20:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?