Sön 27/3

2011-03-27, 11:40:06 / Kategori: Mitt liv.
Fan, jag drömde att de snöade inatt.. gissa om jag blev glad när jag vaknade och de inte va nån snö ute :)

De va en jävla tur att min Matilda sa till mig igår om att ställa fram kl en timme för det hade jag fan ingen aning om att man skulle göra redan! Fan va snabbt tiden går! 

Vad ska jag hitta på idag.. inte ett skit. Det blir nog en lika lugn dag som igår, jag har fortfarande lite filmer som jag inte har sett än så jag ska nog kolla på dom.
Egentligen har jag lust på att gå ett varv runt sjön, men lilla Ciara är lite för liten för att gå så långt än o jag orkar inte bära henne i 45min. Det är ju fan nästan 10kg extra jag bär på:P Hon måste väga iaf 7kg nu för hon vägde 6,2 i onsdags hos veterinären..

Min lilla fis igårkväll. Det var inte roligt när matte kollade på film, så då protesterar hon genom att ta en sko;) Som tur är har jag satt upp skorna jag använder på en byrå i hallen, så detta var bara mina rökskor:P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?