Sön 20/3 2011.

2011-03-20, 19:48:44 / Kategori: Mitt liv.
Idag har jag träffat Dhannie. Det var förmodligen sista besöket innan han flyttas. Det känns inte alls bra, han kommer ju vara jättelångt bort då och jag kommer inte kunna hälsa på honom alls lika ofta. När han sitter här i växjö så har jag ju honom nära mig, men han mår inte bra av att sitta där o han vill verkligen ut på anstalt nu, så jag är glad för hans skull. Jag älskar dig gubben! <3

Sen så har jag varit o träffat min älskade lilla (hon är inte så liten längre, men för mig kommer hon alltid va min bebis<3) prinsessa idag också. Det har varit hennes pappas helg, så dom har varit hos hennes farmor så hon har lekt med sina kusiner o sånt. Hon är alltid jätteledsen när hon precis ska åka till hennes pappa, men det går över snabbt o sen har hon nog roligt. Det är bara avskeden som är jobbiga för henne, tror jag.
I alla fall, hon kom hem till mamma o pappa vid 16.30 tiden idag o hon hade fått klänningar av sin farmor som varit i indien, o sen hade hon fått en skitcool tårtmössa! Jag glömde ta kort på den men ja ska göra de nästa gång, ni måste se den haha!

Imorgon ska jag åka till djursjukhuset med Ciara för hon ska vaccineras. Jag är nervös över det, gör det ont på dom? =/ usch!
Sen så måste jag till beroende också, för dom ska ta blodprov på mig av nån anledning? Jag fattar inte varför, jag ska ju inte ens behöva pissa längre, så vafan ska dom ha ett jävla blodprov ?! =/ Nej, det tycker jag inte alls om..

Jossan

Kan det inte vara för att kolla levern och sånt? Så den mår bra? :P



2011-03-20, 21:01:34 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Jossan



Fast, undra om dom får göra så utan att säga till, försök att fråga anders vad det är frågan om, det är ju ändå omöjligt att fuska på ett blodprov.

Jag har haft campral, fast jag tog typ en tablett...

(haha minns att det var superkonstiga doser på dem, typ 333mg)

jag har haft antabus med. Jag kan säga att jag vågade inte supa mig förbi den effekten, läs biverkningarna:S

Känner även till en som höll på att dö, nu vet jag inte om hon var lite speciell och inte tålde det så bra, men ändå :S Men det är verkligen skitsvårt att göra något sånthär om man inte har motivation. Jag har inte druckit något på typ 2 år, Men det har varit frivilligt, då är det inte svårt. Jag och Simon pratade faktiskt om det för någon dag sedan. Han frågade om jag saknade att festa, och jag kunde uppriktigt säga att jag verkligen inte gjorde det. Men sedan har jag haft rätt äckliga konsekvenser, utan dem hade det inte varit lika lätt. Jag fick helt enkelt välja om jag ville supa ihjäl mig eller försöka fixa det. Synd att det måste gå så långt bara.. Men anna, JAG kände iallafall att jag inte fick så mycket ångest längre, först får man mer, men sen lägger sig det.



2011-03-21, 11:40:46 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?