Sön 13/3 2011.

2011-03-13, 12:46:02 / Kategori: Mitt liv.
Idag ska jag träffa Dhannie igen. Sonya ska ha Ciara hemma hos mamma o pappa, o när besökstiden är slut så ska jag också dit.

Städa måste jag egentligen göra idag också, men jag orkar fan inte.. Får se om jag orkar när jag kommer hem från mamma o pappa.

Ikväll är det Big Brother live också, Sanna, Nicky o Katerina är nominerade.. Jag tycker nog att Nicky ska åka ut faktiskt.. Sanna gillar jag o Katerina stör jag mig på men hennes flipp är ganska underhållande, haha :P
Vem tycker ni ska åka ut?

Jossan

Jag vet inte. Jag tror jag tycker Nicky för hans eget bästa. Han ljuger som faaaan hela tiden! Annars tycker jag nog Sanna, hon är rätt dryg och håller på o lipar om sitt hår och är påväg ut varannan dag typ :P



2011-03-13, 13:15:50 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/

Elize

ut med nicky!! han är BARA störande med sitt såkallade "rap".. buh för honom HAHA



2011-03-13, 13:44:31 URL: http://mrsgargamel.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?