Skitdag!

2011-03-10, 11:45:36 / Kategori: Mitt liv.
Usch, idag är det blåsigt, regnigt o skitkallt ute, bara 1+ grad står det =/ Så brukar det iof va på våren, de som stör mig mest är att de kommer snöblandat regn ibland också! Det är inte ok!!

Idag kommer min boendestödjare hit igen, vi ska skriva en personlig plan utifrån kartläggningen vi gjorde för ett tag sen. Efter det så ska jag förmodligen hem till mamma o pappa för att träffa min lilla prinsessa <3

Ha en bra dag, så hörs vi senare!

Jossan

Hahah har hon sagt det? Det har jag missat isf. Men får se hur smickrande han tycker att det är när han får veta det. Herregud. Mer ego människa än roddan får man fan leta efter! Äckliga lilla kryp. Och när dom skulle "förlova sig", så klämmer det jävla puckot ur sig att han känner att han inte kan va trogen typ.jävla snusk!



2011-03-10, 12:44:28 URL: http://josephinemorphine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?